Модератор: Administrator
Василюк І.М.
Є деякі думки щодо статті І.М.Рудик " Різновиди вербальних маніпуляцій":
автор цілком слушно зауважує кумулятивній характер вербальних маніпуляцій. З цієї точки зору чи можна вважати сучасні трактування поняття "бренд" як brand personality, що набуває поширення в сучасній прагмалінгвістиці як засіб communicating an on-brand message, особливо у тих випадках, коли це всвсвітньо відомий товарний знак, скажімо Apple-as-a-person ?
Василюк І.М.
Тараба Ірина написав:Висловлюю щиру подяку Кур"ята С.Г. за цікаву наукову розвідку, яка присвячена дослідженню концептів у навчанні німецької мови професійного спрямування як засобу розширення світогляду студентів. Когнітивний фокус представленої проблематики є дуже перспективним та актуальним. Як відомо, сучасний розвиток освітнього простору нашої країни, прагнення і долучення до європейських тенденцій щодо гармонізації вищої освіти потребують принципово нового підходу до викладання. Вважаю, що представлена стаття робить значний внесок, який сприяє осмисленню когнітивної діяльності студента й тим самим стимулює до якісного оновлення традиційних підходів викладання у ВНЗ.